fredag 15. august 2008

#Fredagsutfordringen: Tegn rammer

Himmel, som ukene går! Det er allerede fredag igjen, og tid for ny utfordring. Ok, here it comes:

Denne uka har jeg lyst til å leke med rammer. Mange rammer. Store. Små. Runde. Avlange. Kanskje jeg tegner dem for hånd, kanskje jeg stempler dem, eller klipper dem i papir... Time will show :) Og inni rammene kan jeg kanskje skrive inn noen av favorittsitatene eller -diktene mine? Eller tegne litt? Fylle dem med ord eller farger eller figurer.

Her er en inspirasjonsside:

4 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Ohh, denne kan bli spennende om tiden strekker til.
Holder ennå med selvportrett, har fått ned endel på papiret. Men malinga trenger jo å tørke.... det tar tid.

Made by KKann sa...

Hei hei hei..

Vettu - jeg har blitt en STOR fan av deg..arbeidene dine er bare så utrolig fantastiske! Jeg digger alt du tryller fram!

Ønsker deg en fin fin fredag!

Smil fra KKann

Kirsten sa...

Så kul utfordring. Denne skal jeg kaste meg på. Det ble ikke noe selvportrett på meg. Jeg har hatt virus på maskinen og det ga hodebry i timesvis... følte meg ikke rocka da liksom... men rammer - rammer passer alltid!

Benedicte sa...

Så moro med rammer :) Jeg har vel egentlig tjuvstarta litt på den når jeg tenker meg om *fnis*, men en god ting kan aldri gjentaes for ofte. Skal ta frem tegnesakene og se hva det blir. Og vips plutselig kommer det et selvportrett også ;)