fredag 3. oktober 2008

#Fredagsutfordringen - Aluminium folie (foil)

Først av alt - tusen takk for at dere er med på utfordringene mine! Jeg koser meg glugg ihjel med å besøke bloggene deres for å se på alt det flotte dere lager. Takk for all inspirasjon dere gir meg! Det er SÅ mye mer stas å leke sammen med noen... First of all - thank you for participating in my challenges! I just love paying your blogs a visit and take a look at all the beautiful stuff you create :) Thanks for all the inspiration you give me! It's SO much more fun to play together with someone.


Og så var det fredag igjen og tid for et nytt utfordringstema. Denne uka har jeg lyst til å gi dere daglige tips til morsomme måter å bruke aluminiumsfolie på. Jeg starter med den aller enkleste måten - nemlig klipping og liming. Jeg kommer med en trinn-for-trinn snart (jeg må bare lage den først *fnis*). I mellomtiden kan du svinse ned på kjøkkenet for å hente opp rullen med aluminiumsfolie og gjøre deg klar til å leke :) Snakkes! It's once again Friday and time for a new challenge theme. This week I'd like to give you a daily tip on fun ways to use aluminium foil in your art. I'll start with the easiest way to use it - cutting and gluing. I'll give you a tiny tutorial soon (I just have to make it first *lol*). In the meantime I want you to go to the kitchen and fetch the roll of foil and get ready to play :) See ya!

2 kommentarer:

Mescrap sa...

It's seem so much fun. Can't wait to see what we can do with aluminium foil.

Gladie sa...

Jøss - er det da ingen ende på hvilke materialer som går an å leke med? ARTIG!!! Gleder meg til å se hva du finner på :)