fredag 1. august 2008

#Fredagsutfordringen: Blomster

Denne uka vil jeg leke med blomster - sammen med dere :) Ukens utfordring er å lage en AJ-side med massevis av blomster, både selvtegna blomster, stemplede, utklipte, rubonsblomster - you name it! Massevis av blomster.

Og ikke nok med det *smiler lurt* Det er en tilleggsoppgave, skjønner dere. Jeg vil nemlig at du skal bruke siden din til å gi deg selv blomster. Lag en eller annen form for liste hvor du skriver opp 5 grunner til hvorfor du vil gi deg selv blomster. Har du gjort noe som er verdt en blomst? Har du egenskaper som kvalifiserer til en blomst? Trenger du å gi deg selv en liten oppmuntrende blomst? Grunnene må du bestemme selv :)

Litt inspirasjon:

En morsom video fra Suzi Blue

Og en haug med bilder:











6 kommentarer:

Anonym sa...

så utrolig bra utfordring, jeg er allerede igang :)
god helg.

Benedicte sa...

Jeg GLEDER meg til å begynne :-D God helg!

Unknown sa...

Da har jeg faktisk laget denne jeg. :-) Greit når man liksom er i siget...

Ønsker deg en strålende fin helg!

Klem, Elin

Kirsten sa...

Da har jeg lagt ut min vri på utfordringen i bloggen min! http://stitchesandscraps.blogspot.com/2008/08/ny-kreativ-dagbok-utfordring.html
hilsen Kirsten

Karin sa...

Haløjsa. Så lykkedes det at lægge mit bidrag til fredagsudfordringen ind. Jeg har været uden netadgang i TO døgn!!!

Connie sa...

Da har jeg lagt ut mitt bidrag i bloggen min :-) Det var jo på tide jeg kom med et bidrag...hi hi hi

Håper den blir godtatt!

Klem Connie