torsdag 31. juli 2008

Vinner av RAK #Fredagsutfordring 2

Det er så moro å se de flotte sidene dere lager til utfordringene mine, damer! Jeg koser meg glugg ihjel med å besøke bloggene deres. Så - jeg håper dere fortsetter å delta i ukene som kommer :)

Dere er kanskje spente på hvem som stikker av med denne ukas RAK? :)

Jeg har nok en gang fått hjelp til å trekke den utvalgte lappen, og på den sto det:

Benedicte!

Gratulerer som vinner av RAK #2! Hvis du sender meg en mail med adressen din, så kommer det en hilsen i posten om ikke alt for lenge :)

Da er det bare å lade opp batteriene til morgendagens nye utfordring, ikke sant? Jeg gleder meg, både til å legge den ut og til å se hva dere lager av bidrag. Ha en fin torsdagskveld.

2 kommentarer:

Benedicte sa...

Tusen takk!! Mail kommer :-)

Gunn (Merete) sa...

Gratulere med Rak.