søndag 4. januar 2009

24 weeks - #1 "My Positive Alpha"


The first 2009 challenge
"My Positive Alpha"

I couldn't have found a better way to start this new row of challenges! I love the idea of making my own positive thinking alphabet. Look at it as a set of affirmations. You may mix "truth" with wishes. As long as you keep it all in positive words.

Åshild is a...
Åshild is b...
Åshild is c...

...and so on. Use all the letters! Be brave! Be proud of yourself!

And when your list is made, I want you to use it in your AJ. Use a double page. Draw, cut out, stamp, paint, use stickers - whatever... fill the pages with the alphabet. Be creative. Make art. Then add all your sentences. Make a fabulous Positive Alpha! I can't wait to see!

I'll add my page asap...

Have a great week :)

(Jeg håper det er greit at jeg bare tar dette på engelsk? Rop ut hvis dere vil at jeg skal skrive på norsk også, ok? Jeg vil jo tro at min utrooolig avanserte nårvenglish er forståelig for de fleste...)

3 kommentarer:

Torill sa...

Tøfft!!! Jeg tror jeg må prøve denne!!

Mariannes gjenbruk sa...

Dette var en flott ide Åshild... tror kanskje jeg må være med på denne!!!!

Gladie sa...

Kjempeherlig! Og du, nårvenglish går helt greit :)