fredag 31. oktober 2008

#Fredagsutfordringen - Shabby Chic

Det er tid for ukens #Fredagsutfordring, men denne uka er jeg travelt opptatt med jobb og deadline... Jeg føler også at jeg er litt tom og at jeg trenger litt inspirasjon selv. Derfor har jeg meldt meg på en Art Journal kurs på nettet, holdt av Scrapworld. Det er en Art Journal inspirert av Shabby Chic-stilen. Jeg kommer til å vise dere sidene mine, dag for dag de neste 14 dagene. Og, hvis du vil bli med på kurset også, så finner du det her: My Art Journal. Så, denne ukens utfordring (og den neste...) vil altså dreie seg om Shabby Chic-stilen. Jeg håper det vil gi oss alle tonnevis av inspirasjon i tillegg til en vakker Art Journal :) Ha en fin fred'da! It's time for the weekly challenge, but this week I'm so busy with work and coming deadlines... I also feel kinda empty and in need for some inspiration. That's why I have joined an Art Journal Challenge hosted by Scrapworld. During the next 15 days I'll be given a daily challenge - all inspired by the shabby chic style. I'm going to show you my daily page the next 2 weeks. And, if you want to join the Scrapworld-challenge, too, you'll find it here: My art journal. This week's challenge (and next week's too) is therefor going to be a Shabby Chic challenge. Hope it will give us all tons of inspiration and a beautiful Art Journal too :) Happy Friday to you all!

PS: Når jeg bestilte kurset, så kom det automatisk frem en ganske stor ekstrasum for 'shipping & handling', men det tok bare et par timer, så var den summen refundert. Jeg har med andre ord betalt kun de 15$ som det står i bloggen :)

4 kommentarer:

Gladie sa...

Kanskje jeg hiver meg med der jeg også, hvis de tar vekk shipping & handling på nærmere 10 dollar i tillegg til de 15... ;) Har sendt dem en mail så får vi se.

Claudje sa...

Hello Ashild,
How great that u visit me. Thank u!
I will deffeniteley keep on playing with u ;-)
I hope u will get some inspiration back.
Take care and good luck to you.
Have a great weekend 2.

Audrey sa...

Hi, I can't wait!
I made some new art journals during a workshop, please take a look!

Siv Karin sa...

Hjelp meg, har bestilt og betalt men ingenting skjer :( Sitter klar som et egg her.