søndag 26. oktober 2008

Musikk 2

Juuhuu! Takket være den utrolige musikken til The Savage Rose, har jeg klart å lage en side! Den energifyllte musikken, sammen med min aller første Bad Girls Kit-pakke, ga meg en skikkelig fargerik side :) Jeg fant et bilde i et blad som passet helt perfekt til dagens humør, . Jeg prøver så tappert for tiden å gjøre ting som kan gi meg litt bedre dager, men det eneste det har resultert i så langt er nettopp denne *blææææh*-følelsen... Jeg er skikkelig drittlei av alle de gode rådene jeg gir meg selv (og delvis får fra andre). Jadda, jeg vet at det stort sett hjelper å smile. Jadda. Men noen dager føler jeg meg bare enda mer råtten hvis jeg klistrer på meg et smil når resten av kroppen enten griner, roper eller verker. En av tekstene til Savage Rose, "Smile", er helt nydelig. Og riktig. Men også utrolig provoserende! Og det samme er Life of Brian's "Always look at the bright side of life". Hva om jeg ikke har lyst til å smile i det hele tatt? Yeah! Thanks to the fabulous music of The Savage Rose, I've made a page! Their energic music - together with my first Scrapbooking kit from Bad Girls Kit, gave me a colorful page :) I found a picture in a mag of two girls making faces at eachother and I knew I just had to use it! It fits right to my mood. I'm trying so hard making my days a bit better, but the only result so far is this *blaaahhh*-ish one... I'm totally fed up by all the 'good' advices I give myself (and receive from people around me...). Yes, I do know that most of the time it makes life better if you smile. I know. But some days I just feel more rotten if I try to put a smile on my face while the rest of me is crying or shouting or aching. One of the texts of Savage Rose, "Smile", is a beautiful one. And so right. But also so provocative. And so is the "Life of Brian"'s "Always look at the bright side of life". What if I don't want to smile?

Javel, her er siden min... Okey, here's my page...





Jeg hater å lime små biter... og tekststriper er mer enn små nok... Heldigvis har noen funnet opp dobbeltsidig limark! Da kan jeg bare printe ut teksten, feste den på limarket og klippe stripene - fiks ferdig med lim bak! I hate to glue on tiny pieces... And the text stripes are more than tiny enough... So, luckily there is a fabolous product called adhesive paper, with glue on both sides (the yellow one). So' I've just printed out the text, then I remove one of the protection papers from the adhesive paper, place my piece of paper on the adhesive and starts cutting out the stripes.

Og hvis jeg vil ha et sort panel rundt teksten, limer jeg bare stripene på sort kartong, deretter på et limark, og klipp i vei. Så enkelt og ikke grisete i det hele tatt :) And if I want to have a black panel round my stripes, I just glue the stripes to a piece of black paper, then to a new piece of adhesive. Sooo easy! And not messy at all :)




3 kommentarer:

Daniel August sa...

DU er bare så kreativ.. har akkurat kjøpt meg en bok som skal brukes til AJ, og jeg må virkelig si at her kan en hente mye inspirasjon!!

Mvh
Daniel

Apple sa...

Cool!!! I sat down yesterday with my music on and did lots of pages too.

Claudje sa...

Hello,
I realy have to say to you that u give me alot of inspiration en ideas.
Thank you for that.
U are making amazing things!
Keep up the good work.
U can check my blog and see some works from ureself.
Bye and thank u
Claudia