torsdag 17. april 2008

Uke 16: Ukas inspirasjon


I dag har jeg lyst til å vise dere en morsom blogg. Den er laget med fokus på konvolutt-kunst. Det er altså en blogg hvor det vises frem en haug med morsomme - og selvfølgelig dekorerte konvolutter. Bare se her: Konvolutt-kunst.

På Flickr er det også lagt ut endel bilder av dekorerte konvolutter: Flickr.

Dagens utfordring fra meg er derfor:

Finn frem et kort du har laget (eller lag et i dag), og lag så en matchende og dekorert konvolutt til kortet. Og - send kortet til en du har lyst til å glede med et kort!

Jeg håper du tar scan/bilde av både kortet og konvolutten din, sånn at vi kan få se også. Og kanskje kan du til og med bruke bildene av det du lager som utgangspunkt for en side i AJ'n din?

(For de av dere som ikke har blogg selv; ta gjerne scan/bilde av det du lager og send det til meg på mail, så skal jeg legge det ut her i bloggen. Mail: aashild.ruud'at'gmail.com)

Ingen kommentarer: