torsdag 3. juli 2008

Litt fingermaling






Jeg trodde jeg skulle klare å få laget en side til i AJ'n min idag, men det ser dårlig ut... Så, istedenfor viser jeg dere noen bilder av gårsdagens kunstterapi-økt. Herlig fingermaling!

Bildet er malt på sånne 'flip over'-ark, så det er ganske stort. Og det liker jeg! Godt å ha god plass å boltre seg på når man skal få ut ting og tang.

Etter at bildet var ferdigmalt, hadde jeg fortsatt mer maling igjen på tallerkenen, og vips, så ble det en bakgrunn til en AJ-side. Den kommer snart :)

Så dagens utfordring fra meg er å finne frem maling og mal - med fingrene! Det er stort, skjønner du. Du får en nærhet til det du maler som du ikke kan få på samme måte om du bruker pensel. Nydelig klin & klæsj. Akkurat sånn jeg liker det i allfall...

Ingen kommentarer: