torsdag 7. august 2008

Lite nytt...

Åsså jeg som hadde STORE planer om å få laget en blomsterside før jeg legger ut neste ukes utfordring... Men dagen i går forsvant bort til bladjobbing. Beklager. Jaja, jeg har vel avslørt det før - jeg jobber best under press, så kanskje det plutselig blir en side i løpet av formiddagen likevel. Time will show.

Hvordan går det med dere, da? Blomstrer det godt? Da håper jeg dere legger igjen et ord eller to her i bloggen, slik at vi andre kan få se også :)

Ha en GOD dag, og i morra er det nok en gang tid for #Fredagsutfordringen....

*ta ta*

1 kommentar:

Benedicte sa...

Det blomstrer kjempegodt!! Hadde plan om å bli ferdig i går, men så ble det ikke helt sånn. Det ble tak og gulvlister på hobby/gjesterommet i stedet for (de har bare ligget på gulvet siden mars...) Kommer nok i mål i ettermiddag når jeg kommer hjem :-) Har kost meg masse med fettfarger, punchere etc så får vi se hva resultatet blir :-) Ha en fin dag så lenge :-) Klem