søndag 14. september 2008

#Fredagsutfordringen - swirls (del 2)

Det er ingenting som er så deilig som å male med fingrene! Og det beste ved det er at det rett og slett er håpløst å være nøye. Det går ikke. Enkelt og greit. Så da er det jo bare å kline & klæsje i vei! Dagens inspirasjonsinnlegg blir derfor fingermaling og swirls.

Bruk flytende hobbymaling.
Klin maling på fingrene og smør den utover siden din. Legg gjerne tykt på i dag også.
Jeg har blandet litt hvitt og litt blått for å få litt spill.
Så har jeg nok en gang brukt skraperedskapet mitt til å tegne et swirletre. Først omrisset og grenene.
Her ser du hvor tykt lag med maling jeg har, og hvor stilig det er når teksten syns igjennom.
Jeg sa jo jeg nesten ikke kan stoppe swirlebevegelsen....! Så jommen hadde jeg fyllt hele treet før jeg visste ordet av det!
På den motsatte siden har jeg tegnet en swirleramme. Og husk at du må jobbe fort slik at ikke malingen tørker før du får skrapet...
For de svaksynte... *fnis*
Jeg har planer om å ha noe inni ramma, og for å få den tydeligere frem brukte jeg en ispinne til å skrape bort malingen inni ramma.
Og sånn ser sidene ut - så langt...

Ha en fin søndag :)

1 kommentar:

Gladie sa...

Så kult! Må prøve - med EN gang :)