torsdag 15. januar 2009

A letter to me - my pages

Here are my two pages for this week's challenge. And - sorry - when I made the first page, the one with the window, I totally forgot that using words wasn't 'allowed'... I don't even know why I put on these exact words... Okey, sorry about that. And on my second page I used tons of words since I already had screwed it all up *lol* But my pages are made and the letter is written. I'll ask a dear friend of mine to keep it for me.
This time I have a lot of pictures... I hope most of them are self instructive. If you have any questions, feel free to ask, okey?

A picture from a mag - perfect for my page!
I cut out the windows...
... and found some new pictures I wanted to add.
This is my window collage:
The finished page:
The second page - the one with the envelope. I found a mag page that had the right colors to match the first page.
Like this:
Then I decorated the envelope with scraps from my first page.
Like this:
And softened the colors with some white paint.
I painted the 'flip' in green and blue.

The finished envelope:
And my pages - so far:
I've closed the envelope with a brad and a anchor.
Some writing and doodling...

The final result:
And how are you doing? Did you find this week's challeng to challenging? If yes, please let me know. If no - hey, I'd love to get a glipms of your pages :)

8 kommentarer:

Ida / Little sa...

Stiiiilig, jeg henger etter alt, men får vel sette inn høygiret til helga!! :) Fortsett å inspirer! :)

Klem Ida

Gunn (Merete) sa...

Disse sidene dine her er jo knallfine. Du er så utrolig oppfinnsom og ser muligheten til å bruke sider fra blad osv.
Jeg får så lyst å lage en artside nå, men jeg er i en periode hvor jeg ikke kan prioritere det nå. Må bare få unna litt annet først. Men blir abstinensen for stor,må man jo bare bøye seg for den.....
Koser meg i bloggen din iallefall..
Ha en flott dag.

Anonym sa...

Du lager så massse flott.
Har fått tak i bok men ikke startet.
Bloggen din gir masse inspirasjon.
Takk for at du deler med deg.
Marit.

Inas lune hjørne. sa...

Noe så utrolig kult!

Fredhøy - Gro sa...

Henger fremdeles med! :) Brevet mitt var ferdig i begynnelsen av uka men sidene fikk jeg ikke laget før i dag.
Her er de:)

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Jeg har prøvd meg på den første utfordringen nå.

Her er den.

Lise

Mescrap sa...

I feel so much inspired by your idea.


This is my Letter to Future.
http://mescrap.blogspot.com/2009/01/24-weeks-2-letter-to-me.html

Anonym sa...

Takk for at du inspirerer!
Du sier noe om tid-nett-kreativitet. Du skal vite at det er en glede å kunne foreta en reise i bloggen din. Mange ganger i uken må jeg innom og inspireres. Du sprer så mye glede rundt deg.
Takk igjen fra Mawana.