torsdag 22. mai 2008

Dette er meg - This is me (3)

Utfordring 3:
“Når jeg er stressa, så …”
- hvordan oppfører du deg når du er stressa? Hva gjør du? Hvordan føles det?
- ekstrautfordring: Bruk kvadrater på en eller annen måte.


Prompt 3:
"When I'm under stress, I ..."
- how do you behave? What do you do? How does it make you feel?
- option challenge: Use squares on your page.

...

Her er siden min, ganske kaotisk, til tross for alle de rette strekene og stive formene... Jeg laget en bildecollage i Photoshop, med bildet av meg, sjakkrutene og tekstboksen. Printet ut collagen og limte den på boksiden, som jeg hadde malt i grått. Jeg har også brukt et sjakk-stempel, og fargelagt noen av rutene med hvit penn.

Here is my page, strongly dominated by squares :) The text on the page tells about how my head get totally squared when I'm feeling stressed. How I make long lists and systems and reorganisations in order to feel that I'm in control... And about my charming "I'm freakin' out'-smile... Don't like this side of me, but still: This is me - take it or leave it.

I've used Photoshop to make a collage, with the picture of me, the chess squares and the text box. Then I printed out the collage, and glued it on my page after I painted the page in grey. I also used a chess-stamp on my page, and colored some of the squares with a white pen.

2 kommentarer:

Benedicte sa...

Har lagt ut både dette er meg - når jeg blir stor og når jeg er stresset. Synes utfordringene dine er morsomme. De er så nære og samtidig så fjerne, så det er morsomt å prike litt bort i seg selv og finne frem sider i seg selv som er mer eller mindre borte. Dette er dagens høydepunkt for meg!! Klem :-)

Gunn (Merete) sa...

Hei igjen
Jeg er så i siget på denne utfordringa og jeg får virkelig prøve ut endel teknikker og leke meg.MORSOMT!!!!
Her en dagens bidrag:
http://gunnmereteskreativerom.blogspot.com/