onsdag 21. mai 2008

Dette er meg - This is me (2)


Utfordring 2:
“Når jeg blir stor, skal jeg….”
- ja, hva skal du? Er det noe du skal bli? Et sted du vil reise? Noen du vil møte? Noe du skal gjøre?
- ekstrautfordring: Lag en eller annen form for ramme på siden din.
Prompt 2:
"When I get older, I'll...." ("When I'm a grown-up, I'll...")
- what do you want to do? what do you want to be? Are there some places you would like to visit? Something special you just have to do?
- option challenge: Make some kind of frame on your page.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis hittat hit och är djupt imponerad av det du skapar. Jag är alltför osäker på mitt eget skapande för att ens försöka mig på en AJ, men jag njuuuter av att få kika in i din! Tusen tack för att du delar med dig, både av det du skapar och din skapandeprocess. Ha en härlig dag!

Gunn (Merete) sa...

Er innom idag også selvfølgelig. Nå har jeg tatt meg tid til denne. Synes dette er en utfordring det er verdt å prøve seg på.
Her ligger min side http://gunnmereteskreativerom.blogspot.com/