mandag 28. juli 2008

Langt unna hobbypulten...

Jeg tilbringer for tiden dagene langt unna hobbypulten min, og benytter nydelig sommervær til å bo i vannet og steke meg i sola. Slett ingen dårlig måte å bruke dagene på, spør du meg :)


Men, det betyr at det ikke er all verdens til nye greier å legge ut her i AJ-bloggen min. Jeg ville egentlig bare innom og si hei! Og så er jeg bittelitt nysgjerrig på om det er noen av dere som lager noe? Da håper jeg dere legger igjen en kommentar her, sånn at jeg får tatt en tur innom for å se :) Og har du ikke blogg selv, så send meg en mail. Det er RAK-trekning denne uken også, vet du...


Legger ved et bilde av en leken AJ-side. Den er kanskje ikke spesielt typisk vintage, men se på de stilige hjørnene! Noe sånt kan man jo lage i vintage-stil også, i lekre bruntoner...


2 kommentarer:

Benedicte sa...

Enig med du, Åshild at det er ingen dårlig måte å bruke dagene på. Vi får gjøre det mens vi kan :-) Temperaturen kryper for nok av erfaring under null om vi vil eller ei :-) Er nok litt tørke hos meg og, mest fordi jeg har en genial ide til utfordringen, jeg finner bare ikke bildet jeg har planer om å bruke... :-S B-plan er under konstruksjon, så får vi se hva det blir :-) Kos deg i solen, om 7,5 timer er det min tur også :-)

Klem

Gunn (Merete) sa...

Hei
Høres jo helt vindurdelig ut,måten du tilbringer dagene på. Jeg blir en smule misunnelig---- bare bitte litt da.
Jeg har bevilget meg en fridag og hadde håpet på pent vær, men her henger tåken ned over fjellet så det er litt grått.
Men det har nå egentlig sin sjarm det også.
Jeg holder på med utfordringen din- mest i hodet ennå. Skal bare få unna noen julekort :-)
Så seinere idag skal jeg få laget noe og få lagt ut i løpet av uka.
Jeg bare digger disse utfordringene dine.
Ha en strålende solskinnsdag.