lørdag 19. juli 2008

Tusen, tusen takk!

Så utrolig moro å se at dere er med! At det er flere enn meg som har lyst til å leke med Art Journaling :) Det kan jeg like!

Og nå har jeg hatt noen supre timer med å finne på morsomme utfordringer for fredagene fremover til jul. Dette tror jeg blir knallbra! Det burde være noe for en hver smak, tror jeg, og en salig blanding av teknikkutfordringer, inspirasjonsutfordringer, utfordringer med utgangspunkt i former, farger og ord. Så, her er det bare å henge med i svingene :) Fredagsutfordringene legges - hey, bombe! - ut på fredager. Følg med, følg med.

Går det bra med utfordring #1, forresten? Jeg har ikke fått laget min side ennå, for her går det kun i kjøkkenplanlegging :) Men, kanskje senere i kveld? Jeg har noen ideer, skjønner dere....

Ha en fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer: