tirsdag 23. september 2008

"These are a few of my favourite things..."


Jeg prøver desperat å komme ajour med utfordringene denne uka, og for å speede opp tempoet litt har jeg brukt en av mosaikkbakgrunnene jeg lagde tidligere. Jeg liker ikke den ferdige siden, men lar den bare være sånn... Noen dager funker ting, andre dager ikke. Og i dag er definitivt en av den siste gruppa.... Og jeg vet hvorfor. Hodet mitt er nemlig mer enn nok opptatt med å gruble på viktige avgjørelse, og da blir det ikke rom for så mye annet... Jeg hater når det er sånn... Jeg har prøvd å lage en AJ-side med fokus på grublingen, men det hjalp ikke så mye... Jeg hater å ikke vite... Men, nå får det være nok sutring! Her er sidene mine: I'm trying to catch up the challenges... and in order to do some speedy pages I used one of the mosaic backgrounds I made some weeks ago :) I didn't like how the page turned out, but I'm leaving it the way it is... Some days things do work, other days they don't... And today is totally a 'don't' day... And I know why. My mind is so freakin' busy with other big issues, and leaves no space for creativity. It sucks... I tried to use my AJ therapeuticly by making a page about my 'big issue', but it didn't really help... I hate not knowing... But, hey - enough whimpering! Here are my pages:


(The text on this page says: "Stop the time! I don't know what to choose!" and "Shall do? Shall not? Intuition - where are you?? And the text in the corner: "If my intuition tells me YES, do I dare to trust it? And what if it says NO, lean back and be satisfied with it?")

3 kommentarer:

Gladie sa...

Valgets kval er vanskelig! Stol på intuisjonenen og det du virkelig har lyst til, kanskje er det bedre å ha prøvd og feilet enn aldri å få vite. Og hvem vet, kanskje ligger det en hyggelig overraskelse på lur der fremme? Lykke til uansett hva det blir til :)

Fredhøy - Gro sa...

Jeg hørte en gang en som sa: "det er bedre å gå på trynet enn på baken, da har man ihvertfall prøvd"...
Håper du finner ut av ting...

Jeg har laget en side om bøker og rammer.

Anonym sa...

Hei:) Jeg bare tittet innom en tur her og herreguud hvor flink er ikke du!? Og hvor får du all insperasjonen fra? Jeg er seriøst inponert! Jeg har selv lyst til å drive med noe innen for Kunst og Håndtverk eller design. Og for å si det helt erlig ble jeg utrolig innspirert av at du klarer og skape så utrolig mye forskjellig.
Gleder meg til å masse mer:)<3