torsdag 16. oktober 2008

Prompt 7 - min løsning

I dag måtte det bli en rød side, og jeg har brukt collageteknikken til å lage den. Så, her er morgendagens avisoverskrifter :) I just had to make a red page today. And I've used the collage technique to make it. This is my Newspaper Headlines for tomorrow :)


Jeg fant et bilde på nettet og limte det på siden min. I found a picture on the internet and glued it to my page.
Så rev jeg ut alle de røde/rosa sidene fra et blad. Then I ripped out all the red/pink colored pieces from a magazine.
Her er noen av dem. Here are some of them.
Jeg begynte med å lime på hjørnebitene. I started to glue on the corner pieces.
Og så fylle ut resten - bit for bit. And the filling in the rest - piece by piece.
Her er hele siden fyllt opp. The page is filled.
Og så tid for overskriftene... Jeg prøvde å sette det opp slik det gjøres i avisene. And time for some headlines... I tried to make the layout look a bit like in the newspapers.


Ok, det var siste sibben for nå. Og jeg vet det er fredag i morra - med tid for ny utfordring... Men, jeg skal være med på stempel-/scrappetreff i helga og kommer ikke til å få laget noe AJ-greier før mandag. Så neste utfordring må vente til da... Ha en fin-fin helg :) Okey, that's the last prompt-challenge for now. And I know it's friday tomorrow - and time for a new challenge... But I'm going to participate at a Stamping/Scrapping Convention this weekend, and will have no time for AJ making untill Monday. So this week the Friday Challenge has to wait 'till then. Wish you all a great weekend :)

2 kommentarer:

Apple sa...

I use a lot of collage techniques like this in my art journal. I like how it covers a page.

Catharina Maria sa...

Hallo Ashild ,
I have made again two pages for my Kreativ Dagbok I hope you likes them .