onsdag 31. desember 2008

Godt nytt år - Happy New Year


Jeg savner virkelig Aj'n min, så hvis jeg skal ha noe nyttårsforsett i år, så må det bli et om å være enda mer kreativ. Men, i mellomtiden må jeg bare forsikre deg om at denne bloggen ikke er død - den lever fortsatt, og jeg er plutselig tilbake :) I really do miss my AJ! So, if I'm to have a wish for the new year, it has to be like this: I want to create & play. In the meanwhile I just want to yell out loud: This blog is still alive! I'll be back soon :)

Godt nyttår - Happy New Year

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, er det virkelig liv i deg? :-0 Ønsker deg godt nytt år, og håper på masser mer inspirasjon i året som kommer. :-)

Mescrap sa...

Wish all your dream come true.
Happy New Year !!

Audrey sa...

Happy New Year for you and yours!!

Catharina Maria sa...

Rini from the Netherlands wish you a happy and good new year !
Love Rini

Mariannes gjenbruk sa...

Godt nytt år ;-) Godt og høre at det blir fart her igjen....har nemlig blitt så inspirert av AJ Bloggen din at jeg har begynnt med min egen ;-) Kjempe moro og det er ett av forsettene for 2009 - og forsette med AJ - og leke meg masse.

Gladie sa...

Godt nyttår til deg også! Gleder meg til flere sprell fra deg :)