onsdag 31. desember 2008

Godt nytt år - Happy New Year


Jeg savner virkelig Aj'n min, så hvis jeg skal ha noe nyttårsforsett i år, så må det bli et om å være enda mer kreativ. Men, i mellomtiden må jeg bare forsikre deg om at denne bloggen ikke er død - den lever fortsatt, og jeg er plutselig tilbake :) I really do miss my AJ! So, if I'm to have a wish for the new year, it has to be like this: I want to create & play. In the meanwhile I just want to yell out loud: This blog is still alive! I'll be back soon :)

Godt nyttår - Happy New Year

6 kommentarer:

Solblomst sa...

Oi, er det virkelig liv i deg? :-0 Ønsker deg godt nytt år, og håper på masser mer inspirasjon i året som kommer. :-)

LaY hOoN sa...

Wish all your dream come true.
Happy New Year !!

Audrey sa...

Happy New Year for you and yours!!

Catharina Maria sa...

Rini from the Netherlands wish you a happy and good new year !
Love Rini

Mariannes Kort og Stempling sa...

Godt nytt år ;-) Godt og høre at det blir fart her igjen....har nemlig blitt så inspirert av AJ Bloggen din at jeg har begynnt med min egen ;-) Kjempe moro og det er ett av forsettene for 2009 - og forsette med AJ - og leke meg masse.

Gladie sa...

Godt nyttår til deg også! Gleder meg til flere sprell fra deg :)