mandag 7. desember 2009

Utfordring #9 (7. des. – 13. des.)


Lise, Torill og Hege: Dere imponerer meg SÅ! Jeg er like spent hver uke på om dere rekker å levere bidrag – og like imponert hver eneste søndag kveld! Og til dere andre som følger bloggen her; det er lov å være med på enkeltutfordringer også - hvis du har lyst. Og samtidig føler jeg meg som verdens mest elendige ’vertinne’... Jommen godt dere er sjølgående damer :) Jeg gleder meg som en unge til å få ferdig mitt nye hobbyrom sånn at jeg kan være litt kreativ igjen. Men foreløpig er det bare rydding, sortering, flytting, ommøbelering og organisering som gjelder...

Så, – tid for ukens utfordring. Denne uken er temaet det hemmelighetsfulle ”hemmelig, hemmelig...”. Vi er jo midt inni høysesongen for hemmelighetskremerier – både store og små. Hvilke hemligheter du har eller ønsker å la deg inspirere av, er helt opp til deg. Ukens ord er ”sneak peek”, hovedfargen er rååååsa og jeg vil at du skal bruke en eller annen bretteteknikk på siden din. Teksten skal selvfølgelig være kodet! Bruk zig-zag-formen, servietter som papir, bilde fra en bok og garn som pynt. I tillegg skal du bruke en malekost når du lager siden din. Lykke til :)