mandag 14. desember 2009

Utfordring #10 (14.-20. des.)


Da er det jommen meg duket for den aller siste utfordringen i 10-i-skuddet-rekka! Herlighet, det betyr at julaften er rett rundt hjørnet, det! Jeg syns det har vært veldig, veldig moro å følge dere disse ukene – og dere har virkelig tatt hver eneste utfordring på strak arm! Jeg bøyer meg i støvet.

Denne ukens tema er også ganske relatert til tiden vi er inne i akkurat nå – både med julen og nytt år i vente. Temaet er ”Jeg ønsker meg...”. I steden for de sedvanlige nyttårsforsettene vil jeg at du skal gjøre deg noen tanker om hva du ønsker deg for året som kommer. Og – i Ønskeland finnes det ingen begrensninger! Ønsk deg akkurat hva det måtte være – Think Big! Sett fokus på noe du har tenkt på lenge, men ennå ikke fått eller gjort, eller kanskje har du en drøm du ikke har våget si til noen? Sett ord på den. Det kan gå troll i ord, vet du... Ukens ord er derfor så enkelt som ”2010”. Jeg vil at du skal bruke et bilde fra et postkort, og transparent/overlay/acetat på en eller annen måte. Ukens farge er sølv, ukens form oval. Bruk stiftemaskin som verktøy og ståltråd som pynt. Som teknikk utfordrer jeg deg til å leke med aluminiumsfolie. Teksten skal du skrive for hånd – i din egen selvlagede font. Du finner inspirasjon blant annet her.

Lykke til, kjære dere! Og ha gode advents- og førjulsdager.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Disse ti ukene har gått fort!
Tusen, tusen takk Åshild! - dette har vært så moro!!
Jeg er ganske så stolt over at jeg klarte å levere alle ukene!
Her er mitt tiende og siste bidrag i utfordringa

Håper du får ei strålende jul, Åshild!

Torill sa...

her er min siste side
tusen takk for en flott reise på 10 uker, Åshild!

Veldig glad for at du har fullført, selv om vi bare har vært 3 som har hengt med...
klems

Torill sa...

Ble det noen avslutning på denne???
Savner disse utfordringene, men vi var kanskje ikke så mange:0)
klem

Henrik Kvisgaard sa...

-Hund
-Katt
-Fisk