onsdag 28. mai 2008

Konvolutt-Art Journal ... Envelope Journal

Egentlig har jeg lyst til å være kreativ idag, men jeg klarer ikke fokusere... Har nok tankene litt vel mye på kveldens kor-konsert og solosynging. Så, jeg tror jeg rusler ut for å klippe plenen. Det er passe hjernedødt, tror jeg.

Men, her er en link til en artig måte å lage en Art Journal på - av konvolutter. Jeg liker ideen og muligheten til å kunne putte ting inni konvoluttene. Litt hemmelig, lissom... :)

Her finner du forklaringen.

I actually wanna be creativ today, but Im having trouble focusing... I guess I'm thinking a little too much on the consert we're going to have with my choir tonight, and on my solo-pieces. So, I think I use the next hour to trim the lawn...

But I want to share with you a link to a fun way to make an Art Journal book - made by envelopes. I love the idea and the possibility to put - and hide - stuff in the envelopes. Tiny secrets... :)

Here is the tutorial.

Ingen kommentarer: